1
Cum sa iti setezi un cont pentru a-ti promovara afacerea pe Facebook?

Daca vrei sa iti promovezi afacerea pe Facebook trebuie sa incepi prin a-ti crea un cont Business Manager. Acest tool a fost conceput pentru a-ti putea manageria paginile de Facebook si reclamele. Totodata, cu ajutorul acestui cont poti da acces la pagini unei agentii de PPC, in cazul in care lucrezi cu una.

Dupa ce ai creat contul de Business Manager, trebuie sa iti adaugi pagina de Facebook, sau poti crea una noua, daca nu ai deja.

Care sunt pasii pe care trebuie sa ii urmezi:

1. Mergi in interfata “Business Manager”

2. Da click pe “Adauga o pagina”

3. Alege una dintre cele trei optiuni: “Adauga pagina ta”, Adauga pagina altcuiva” sau “Creeaza o noua pagina.”

adauga o pagina de facebook

Care sunt pasii pe care trebuie sa ii urmezi pentru a crea un cont de publicitate:

1. Din interfata “Business Manager” da click pe “Creeaza un cont de publicitate” si completeaza campurile. Daca nu stii ID-ul afacerii mergi la “Setarile afacerii” > “Informatii despre afacere” > “Informatii Business Manager”.

2. Daca vrei sa adaugi persoane care sa te ajute sa manageriezi acest cont, mergi la “Persoane si active” si selecteaza din partea stanga persoanele care vrei sa aiba acces la Facebook Business Manager. In prima faza o sa apari doar tu, insa daca apesi pe butonul “Adauga” vei putea adauga si alte persoane. Totodata, in functie de scopul pentru care oferi accesul, poti sa atribui si roluri: “Administrator”, “Angajat”, “Editor”, “Analist” sau “Advertiser”.

Mai departe, pentru a putea sa-ti promovezi afacerea pe Facebook si a derula reclame trebuie sa configurezi contul de publicitate, sa adaugi metoda de plata si sa setezi un pixel prin care vei putea urmari rezultatele.

Cum sa configurezi contul de publicitate?

Intra in “Business Manager” > “Setari” si completeaza campurile cu numele companiei, adresa, Cod de TVA si celelalte informatii cerute.

Cum sa adaugi o metoda de plata?

De la “Setari” > “Setarile afacerii” > “Plati” poti sa introduci un card valid in Lei sau Euro, de pe care Facebook va retrage periodic bani pentru reclamele pe care le setezi. Daca doresti sa te asiguri ca Facebook nu va depasi bugetul pe care ti-ai propus sa il cheltuiesti, ai optiunea sa setezi o limita de cheltuieli de cont.

metode de plata facebook

Cum sa setezi Pixelul de Facebook?

Cu ajutorul Pixelului Facebook poti sa urmaresti conversiile, sa iti optimizezi reclamele, sa creezi o audienta targetata pentru campaniile tale sau sa retargetezi utilizatorii care intra pe site. Acest cod este generat de Facebook si trebuie introdus in site-ul tau.

Mergi la “Setari” > “Setarile afacerii” > “Surse de date” > “Pixeli” si da click pe “Adauga”. In momentul in care ai dat click pe “Adauga”, Facebook considera ca ai agreat termenii si conditiile impuse. Introdu un nume pentru pixel (de pana la 50 de caractere) si apasa “Creeaza”.

Mai departe ai optiunea de a integra prin platforma codul, de a genera un cod pe care sa il instalezi in header sau de a trimite instructiunile de configurare prin email programatorului care se ocupa de mentenanta site-ului tau. Indiferent de optiunea pe care o alegi, asigura-te ca este activat pixelul.

Dupa ce ai activat pixelul, trebuie sa adaugi evenimente pentru a urmari actiunile pe care le realizeaza cei care intra pe site-ului tau. Din sectiunea “Pixeli” apasa “Deschide in Events Manager, apoi “Configureaza”. Da click pe “Instaleaza codul manual”, apasa “Continua” si vei fi redirectionat in pagina cu evenimente. In functie de actiunea pe care vrei sa o urmaresti, ti se va genera un cod pe care trebuie sa il copiezi si sa il inserezi in site.

Acum ca ai setat contul de Business Manager esti momentul sa iti setezi prima campanie!