Content marketing SEO

SEO Mit 1 # Posteaza continut nou mereu pe site

Unul dintre sfaturile pe care le aud cel mai des de la cei care fac SEO este „posteaza continut proaspat pe site mereu!” Google iubeste site-urile cu continut proaspat. Daca vei posta des continut pe site, Google va vedea ca exista activitate si iti va indexa mai des site-ul.

Hai sa iti povestesc ceva…

Am inceput sa promovez site-uri care comercializeaza tigari electronice, inca de la aparitia acestei industrii in Romania. Cand am inceput sa ma ocup de primul site, postam cel putin 2-3 articole pe saptamana. De ce? Pentru ca asa citisem pe forumurile de SEO si pe alte bloguri ale celor care se ocupau cu asa ceva.

continut proaspat

Pozitiile site-ului meu, nu numai ca nu se imbunatateau, dar pierdeam si o groaza de timp scriind acele articole.

Intre timp, am inceput sa ma ocup de un al doilea site, care activa pe aceeasi nisa. Am schimbat strategia si nu m-am mai focusat sa creez sute de articole pe care sa le postez pe site. De fapt, cred ca exista pe site in jur de 10-15 articole pe care le-am publicat in 3 ani.

Rezultatul: Cel de-al doilea site ocupa prima pozitie in Google pe „tigara electronica” si pozitia 3 pe „tigari electronice”.

Google nu trateaza site-urile care publica mereu continut proaspat diferit de site-urile care publica continut in 3 ani, ca al meu de exemplu. Daca ar face asta, ar inseamna ca pe primele pozitii ar trebui sa avem mereu numai site-uri de stiri, pentru ca ele publica sute de articole zilnic. Le avem? Nu, sigur ca nu. Apar in cautari si se intampla sa gasim site-uri de stiri pe prima pozitie, dupa anumite cautari, dar nu intotdeauna. De ce? Pentru ca, pe Google il intereseaza sa ofere cea mai buna informatie utilizatorului. Nu conteaza ca este de pe site care publica articole o data la 3 luni sau in fiecare zi.

Degeaba postezi continut proaspat pe site, daca acel continut nu este practic, amuzant, nu afecteaza emotional cititorul si nu merita impartasit de catre cititor. Daca nu indeplineste macar una dintre aceste conditii, rescrie articolul.

Decat sa iti consumi timpul si banii pentru a publica articole pe site cat mai des, mai bine focuseaza-te sa redactezi articole care sa ofere informatii utile pentru cititori si care sa merite sa fie impartasite si altora.

Dupa ce ai avut grija sa creezi continut util si care sa atraga cititori, ocupa-te de promovarea lui. Un articol este degeaba scris daca nu il citeste nimeni. Nu uita, Google doreste sa ofere utilizatorului cele mai bune rezultate…

S-ar putea sa iti placa si
Traficul fantoma din Google Analytics. Ce este si cum il poti bloca?
Google va pozitiona mai bine site-urile mobile-friendly

Lasa un comentariu

Comentariul tau*

Numele tau*
Site web