GHID COMPLET DE PROMOVARE PE FACEBOOK

De cand Mark Zuckerberg a facut anuntul ca Facebook isi va schimba algoritmul si va prioritiza postarile prietenilor si ale familiei in detrimentul celor publicate de branduri, a devenit din ce in ce mai dificil pentru companii sa ajunga la consumatori prin continut organic. Drept urmare, daca vrei sa te asiguri ca postarile tale sunt vazute in Facebook, trebuie sa platesti pentru asta.

Vestea buna este ca, 95.8% dintre specialistii in social media considera ca Facebook iti poate aduce cel mai bun ROI dintre toate retelele sociale. Avand in vedere timpul pe care il petrecem pe aceasta retea de socializare nici nu ar trebui sa ne mire rezultatele.

Cu toate acestea, pentru a face campanii de promovare de succes pe Facebook, care sa iti aduca maxim de beneficii, trebuie sa faci setarile corecte si sa postezi continut care sa atraga utilizatorii. Iar despre asta vom discuta in acest ghid. Iti voi prezenta tot ce trebuie sa stii pentru a-ti seta prima campanie, cum sa concepi cel mai bun continut, ce tipuri de reclame ai la dispozitie si ce buget sa aloci.

VEZI CAPITOLELE
1
Cum sa iti setezi un cont pentru a-ti promova afacerea pe Facebook?

Daca vrei sa iti promovezi afacerea pe Facebook trebuie sa incepi prin a-ti crea un cont Business Manager. Acest tool a fost conceput pentru a-ti putea manageria paginile de Facebook si reclamele. Totodata, cu ajutorul acestui cont poti da acces la pagini unei agentii de PPC, in cazul in care lucrezi cu una.

CITESTE CAPITOLUL 1
2
Cum sa setezi o campanie de promovare pe Facebook

Inainte de a investi bani intr-o campanie de promovare pe Facebook este foarte important sa iti setezi niste obiective. Sigur ca, fiind inca nefamiliarizat cu acest canal, poate fi dificil la inceput sa iti propui niste cifre. Dar, stabilirea unui target te va ajuta sa ramai focusat, sa iti setezi corect campania de Facebook si sa realizezi rapoarte.

CITESTE CAPITOLUL 2
3
Tipuri de reclame pe Facebook

Facebook a pus la dispozitia celor care doresc sa isi promoveze afacerea nenumarate tipuri de reclame, de la videoclipuri si imagini, la carusele de imagini si videoclipuri. Asa cum am mentionat la inceputul acestui ghid, obiectivul de marketing pe care ti l-ai setat este foarte important. In functie de acesta, vei configura campania de promovare pe Facebook. Tot in functie de acest obiectiv vei alege si tipurile de reclame.

CITESTE CAPITOLUL 3
4
Cum sa creezi continut pentru Facebook care sa atraga

Imaginile si mesajele pe care le incluzi in campania ta de Facebook pot face diferenta intre reusita si esec. Acestea influenteaza CPC-ul (cost-per-click) sau CPA-ul (cost-pe-achizitie). Cu alte cuvinte, daca vrei sa platesti cat mai putin si sa ai rezultate, trebuie sa faci tot posibilul sa concepi o campanie creativa.

CITESTE CAPITOLUL 4
5
Tipuri de audienta si targetare pe Facebook

Facebook este un canal de promovare cu un potential urias pentru companiile din intreaga lume. Numai in Romania, peste 7,2 milioane de oameni intra zilnic pe aceasta retea sociala. Cu atat de multi utilizatori care folosesc Facebook, este important sa stii pe cine trebuie sa targetezi pentru a cheltui cat mai putin.

CITESTE CAPITOLUL 5
6
Optimizarea bugetului pentru campaniile de promovare pe Facebook

Setarea unui buget de promovare pe Facebook poate fi o provocare pentru multi marketeri. Avand in vedere ca tot mai multe branduri doresc sa investeasca in acest canal de promovare, iar spatiul de afisare este unul limitat, optimizarea bugetului, o targetare eficienta si calitatea reclamelor sunt esentiale.

CITESTE CAPITOLUL 6
7
Monitorizarea si optimizarea reclamelor de Facebook

Marketarea unui brand pe Facebook poate parea simpla la prima vedere, insa pentru a avea rezultate este nevoie de efort constant si multa rabdare. Pe langa partea de implementare si creatie, de care am discutat in capitolele anterioare, foarte importanta este si monitorizarea reclamelor.

CITESTE CAPITOLUL 7