SEO

Reguli de baza pentru o campanie SEO de succes

Pentru a conduce o campanie SEO care sa aduca rezultate excelente trebuie avut in vedere obiectivul central al motoarelor de cautare: sa asigure cele mai relevante rezultate posibile. Pentru a face acest lucru, Google foloseste sute de factori diferiti pentru a pozitiona site-urile in topul clasamentului. O campanie SEO trebuie sa se concentreze pe un loc fruntas in SERP, dar si pe mentinerea acolo. Este o tinta mereu in miscare, deoarece update-urile de algoritm sunt destul de frecvente, asa ca un specialist SEO trebuie sa fie mereu la curent cu noutatile din acest domeniu pentru a obtine cele mai bune rezultate pentru clienti. Este o adevarata provocare, dar aceasta munca are si numeroase satisfactii.

Optimizare seo

Optimizarea pentru motoarele de cautare inseamna aplicarea unui set de tehnici si proceduri foarte atent planificate, al caror scop suprem este de a castiga si de a mentine expunere masiva pe Internet pentru o anumita afacere, pentru a putea fi gasita foarte usor si rapid de potentialii clienti. In prezent, pentru a fi productiva, o campanie SEO nu mai inseamna exploatarea unor brese Google, ci depunerea unor eforturi consistente si, mai ales, constante de a depasi concurenta. Este nevoie de strategie si multa munca pentru a asigura o puternica prezenta online, dar cu ajutorul unor reguli de baza pentru o campanie SEO eficienta acest lucru este realizabil.

Ce este o campanie SEO?

Succesul unei campanii SEO nu poate fi obtinut peste noapte. Acesta este cel mai important lucru pe care oamenii de afaceri din online trebuie sa-l aiba in vedere pentru a dezvolta o strategie eficace si profitabila pe termen lung. Unii isi pot atinge obiectivele dupa o perioada scurta, in timp ce pentru altii dureaza mai mult, in functie de concurenta, timpul si bugetul alocat. O campanie SEO care ofera randament nu implica o singura activitate, care – odata finalizata – are efect nelimitat si produce rezultatele scontate. De la planificarea, executia si monitorizarea ei, aceasta presupune cateva componente si activitati interconectate.

In primul rand, este foarte important sa intelegi foarte bine site-ul pentru care lucrezi. Trebuie sa evaluezi foarte atent partile importante si parametrii care iti vor oferi o imagine de ansamblu asupra modului in care poti pune bazele unei campanii SEO profitabile: care este publicul tinta, ce asteptari are el si cum poate site-ul pentru care lucrezi sa le indeplineasca.

Succesul unei campanii SEO depinde foarte mult de atragerea consumatorilor care au nevoie de produsele sau serviciile oferite de o afacere online. Eforturile tale vor fi in zadar daca atragi vizitatori cu asteptari diferite si care nu au niciun interes in ceea ce ai de oferit.

Pasii catre o campanie SEO profitabila:

  1. Identifica cuvintele cheie relevante. Esenta unei campanii SEO productive o constituie cuvintele cheie pe care le-ai identificat si selectat, astfel incat ele sa fie relevante pentru afacerea ta si eficiente in atragerea publicului tinta.
  2. Realizeaza un audit al site-ului. Inainte de a „porni” la drum si de a stabili orice strategie SEO trebuie sa stii exact puntele forte si punctele slabe ale site-ului. Pentru a le afla este nevoie sa realizezi un audit SEO ce include o examinare completa a tuturor limitarilor tehnice ce au legatura cu SEO, a continutului duplicat, dar si o analiza onsite si offsite a site-ului.
  3. Optimizarea on-site. Urmatorul pas intr-o campanie SEO este optimizarea on-site, care alaturi de cea off-site ofera cele mai bune rezultate. Acestea implica strategii diferite, dar amandoua sunt la fel de importante. SEO on-site implica optimizarea Title-urilor, a Meta-tagurilor, a tagurilor HTML, a cuvintelor cheie, a imaginilor si a linkurilor interne. Aceste tehnici nu sunt complicate, dar sunt fundamentale pentru pozitii fruntase in motoarele de cautare, asa ca nu trebuie trecute cu vederea. Dupa ce ele sunt finalizate, o campanie SEO trebuie sa aiba in vederea optimizarea constanta a continutului. Google, dar si alte motoare de cautare, clasifica site-urile in functie de cat de relevant este continutul pe care il furnizeaza pentru oamenii care cauta diverse informatii pe baza unor cuvinte cheie. Acest continut trebuie sa fie original, sa nu fie duplicat, sa aiba o lungime considerabila, sa contina o anumita densitate de cuvinte cheie si sa ofere informatii utile. De asemenea, el trebuie sa fie bine scris si sa implineasca asteptarile publicului tinta. Nu uita ca frecventa cu care postezi continutul pe un site constituie un factor important intr-o campanie SEO, deoarece spiderele care scaneaza Internetul in mod constant vor tine cont de faptul ca ai mereu continut nou.
  4. Optimizarea off-site. Cea de-a doua parte a unei campanii SEO reusite o reprezinta optimizarea off-site, care se concentreaza pe crearea de continut si linkuri de calitate si prezenta activa in Social Media.

Tehnicile SEO continua sa evolueze pe masura ce motoarele de cautare modifica criteriile si algoritmii lor, in incercarea de a oferi utilizatorilor cele mai relevante informatii. Intelegerea regulilor de baza a unei campanii SEO productive este foarte importanta pentru atingerea obiectivelor de marketing online. Este nevoie de munca sustinuta si rabdare pentru a ajunge la rezultatele dorite. Scopul unei campanii SEO nu este numai de a aduce un site cat mai sus in rezultatele Google, de a crea brand awareness si de a atrage noi vizitatori, ci si de a genera rezultate profitabile pentru o afacere online.

S-ar putea sa iti placa si
Ce am invatat dupa 6 ani de optimizat site-uri
Panda 4.1 – Cel de-al 27lea update Google Panda ruleaza!

Lasa un comentariu

Comentariul tau*

Numele tau*
Site web